petak, 24. veljače 2017.

DEVOJKA MI JE IZ SIROMAŠNE PORODICE. IMAJU TOLIKO DA JEDVA SKRPE KRAJ SA KRAJEM. JA SAM VEĆ DUGO…


Devojka mi je iz siromašnije porodice. Imaju toliko da jedva skrpe kraj sa krajem. Ja sam već dugo samostalan, imam firmicu i imam nešto ušteđevine za koju ona naravno ne zna. Uglavnom, poslednjih 4 meseca samo smo 2 puta otišli na piće, jer “ona više voli da se šeta”.
Kontam ja zašto je to.Pokušavao sam da joj uguram nešto para u džep, jednostavno nije to htela. Ostavljao sam joj u torbu međutim ona nađe i tako mi isto vrati. Čak sam joj dao i moju karticu i rekao da kupi nešto sebi, ona ni dinar nije potrošila za mesec dana. A par puta sam joj rekao da ode nešto bzv da uplati i uplatila je (što znači da nije zaboravila pin).
Iskreno volim je zato što bolju osobu nisam sreo, niti čistiju iznutra, a i štedljiva je i neće da potroši na glupost tj oholost, 2,5 godina smo zajedno. Razgovarali smo da krenemo dalje i pokušavamo da zatrudnimo. Ona ima 30 ja sam joj i prvi bio, a ja 28. Kupio sam joj OGROMNOG medu i prsten. Planiram je zaprositi. Za ovo zna samo jedna njena sestra.


EmoticonEmoticon