ponedjeljak, 8. siječnja 2018.

ŽENIN KOLEGA S POSLA PRIPREMAO JE RUČAK NAKON ŠTO JE OŽENIO SINA JEDINCA....


Ženin kolega sa posla pripremao je ručak nakon što je oženi sina jednica za sve one koji nisu prisustvovali svadbi. Obzirom da smo ja i žena bili na svadbi nismo bili pozvani, ali samo dan prije tog ručka, došao je kod nas i zamolio mene i moju ženu da mu pomognemo pripremanja tog ručka. Na žalost, ja nisam mogao jer sam taj dan imao poslovnih obaveza, ali moja žena je mogla i naravno pristala da mu pomogne. Ručak je trebao da bude kod njega na vikendici i ja sam moju ženu ranim jutrom odvezao kod njega. Kada smo došli on nas je dočekao, a ja obzirom da sam žurio samo sam se pozdravio i krenuo nazad. U putu sam se sjetio da sam mu zaboravio dati litar domaćeg vina koji sam mu ponio. Obzirom da nisam daleko otišao, okrenuo sam se i vratio u vikendicu. Kada sam došao bilo mi je čudno jer nikoga nije bilo u dvorištu, krenuo sam ka vikendici i što sam bliže prilazuo sve sam glasnije čuo uzdahe. NOGE SU MI OTKAZALE! Prišao sam prozoru koji je bio otvoren i vidio kako nepoznati muškarac radi ONE svari sa kolegicom moje žene. Na trenutak mi je bilo lakše, pomislio sam OK tuđa žena baš me briga, a onda je u sobu ušla moja žena sa kolegom. Shvatio sam da su bili na tuširanju i da tek sada kreće AKCIJA. Gledao sam i nisam mogao da vjerujem, MOJA ŽENA, ona koja mrzi da ima odnose jedanput mjesečno, koju glava boli 24 sata dnevno, IMA GRUPNJAK i to od njih četvero najaktivnija u krevetu. Kada je ušla u “sendvič” više nisam mogao da gledam, okrenuo sam se i vratio kući, nisam išao ni na sastanak. Nekad predveče dovezao ju je KOLEGA, kada je ušla u kuću rekla je da je toliko umorna da se nemože ni istuširati, prošla je u spavaću i zaspala. Evo 10 dana razmišljam, ŠTA DA RADIM. 22 godine smo u braku, djeca, kćerka udata, trudna, kako reagovati, ako je razotkrijem, mnogi životi će biti uništeni i ko će zbog toga biti kriv. ONA KOJA RADI TE GADOSTI, GADOSTI ZA KOJE NIKO NE ZNA ili JA KOJI ĆU TO SVIMA OTKRITI!? Bolje da sam umro, nego ovo doživio sa svojih 46 godina života.


EmoticonEmoticon