subota, 6. siječnja 2018.

ĆALE NAS JE ČESTO TUKAO I PONIŽAVAO...


Ćale je često ponižavao, tukao i kinjio mene, mamu i brata. Da stvar bude još gora, davao nam je samo mali deo plate, pa je mama morala da radi dva posla da poplaća račune, radila je sve kućne poslove itd. Ćale nije znao ni u koju školu idem kad sam bila treća godina gimnazije. Pojam oca shvatila sam kao zlo, a ne kao nekog ko se može voleti.
Umre mojoj najboljoj drugarici otac, a ja nisam u stanju da se ražalim, razmišljam ,,Pa to je otac, oni nisu bitni kao majka, šta joj je?” Dečkov tata ga pozove da ga pita kako je bilo na faxu, ja se krstim 10 puta, ušima ne verujem. Dođem ovde, i čitam-očevi se vole, o njima se priča, oni brinu o porodicama, pa oni su kao majke! Tako, tako, tako je čudno čitati sve ovo! :/ Ispovest: Imam 30 godina. Otac mi je alkoholičar od kad znam za sebe, toliko da već 20 godina ne radi apsolutno ništa dok ga majka izdržava radeći dva posla. Uvek sam bila nesretna zbog toga, patila sam celog života. Živeli smo u siromaštvu, ništa nismo radili porodično, nikada nismo išli na more, a kad odemo negde zajedno pao bi pod sto i sramotio nas. Majka je govorila najlakše se razvesti i deca iz razvedenih brakova ne ispadnu dobra, kakav glupi izgovor, da sam birala odrasla bih bez njega.
Zaista mi nije bilo potrebno puko njegovo prisustvo, a kamoli sve ono što sam morala da gledam, trpim i sakrivam od sveta praveći se da je sve u redu. I dalje živim u toj kući jer ne mogu da priuštim da se odvojim. Nikada mi prijatelji nisu dolazili i dan danas ih ne zovem iako mi je to najveća želja… Sada se razboleo, u lošem je stanju, i fizički i psihički mu se nešto dogodilo. Majka se pati s njim i tek će se napatiti… A meni su osećanja ravna linija.
komicnistatusi.rs


EmoticonEmoticon