srijeda, 3. siječnja 2018.

MOJA STARIJA SESTRA, ONAKO RUŽNJIKAVA UDALA SE ZA BAŠ ZGODNOG I LIJEPOG MUŠKARCA....


Moja starija sestra, onako ružnjikava udala se za baš zgodnog i lijepog muškarca. Ne znam kako je uspjela. Oduvijek mi se sviđao, znam, reći ćete, PA ON JE MUŽ OD SESTRE, ali tako je kako je. U početku dok sam imala nekij 12-13 godina to su bile neke simpatije, ali od moje 16-e godine ja sam naprosto luda za njim. Želim da me on obesčasti i niko drugi. Već dvije godine vrebam, tražim priliku da mu se NABIJEM, ali ništa. Zbog svega toga su mi prošle najbolje godine bez intimnih odnosa. Ove godine su me sa sobom vodili na more, kao da im čuvam klinca i tu sam priliku shvatila kao DOBITI ILI NE DOBITI. Odma prvi dan sam kao misleći da sam sama u apartmanu iz kupatila izašla bez odjeće i “slučajno” sam naletjela na njega na hodniku (izvirivala sam kada će biti tu, iskreno). Kada me je vidio, onako ne da se hvalim, ali 100 puta bolju od moje sestre, njegove supruge, i grudi i kukovi, a da ne govorim što je “maca” mlađa, zbunjen je rekao LIJEPO TIJELO, a ja sam na to dodala, SADA MOJE, A VEČERAS… KO ZNA ČIJE, ujela se za usnicu i zavodljivo bez imalo blama otišla u svoju sobu. Nakon par minuta čula sam kako razgovara sa mojom sestrom i govori kako će da kasni na plažu jer mu se toliko prisralo da mora u WC. Znala sam da dolazi, nemate pojam koja sreća. Legla sam u krevet i čekala, ali vrijeme je prolazilo, a njega nije bilo. Nakon 15-ak minuta začulo se kako izlazi iz apartmana. Onako gola sam ustala izašla nije ga bilo, jedino što se osjetio strašan smrad iz WC-a. Ne mogu da vjerujem da nije došao da me… Sada donekle shvatam zašto je sa mojom sestrom, 100% je gej i ona mu je samo paravan, nema šta drugo da bude.


EmoticonEmoticon