subota, 6. siječnja 2018.

PRIRODNI LIJEK ZA ISKAŠLJAVANJE OD MEDA I ZAČINA

Isprobani stari lijek za iskašljavanje ljepljive sluzi kod djece i odraslih, koja se računa za glavnog uzročnika početnog bronhita … evo prirodnog pomoćnika koji će pomoći u sprijećavanju spuštanja guste ljepljive sluzi, u naše disajne organe :)))) Inače smo ja i moja djevojčica lično, bili njegovi glavni degustatori još od njene nepune druge godine …i to uspješno na obostranu radost :)))))))

Sastojci
Za odrasle:
500 gr. livadskog meda (može i jači med)
1 limun iscijeđeni sok
3 žlice sjemenki od lana
1 žlica sjemenki od bijeloga sinapa (goručice)
Za djecu nad dvije godine
500 gr. laganog bagremovog meda (ili neki drugi svijetli med)
1 limun iscijeđeni sok
2 žlice sjemenki od lana
1 žličica sjemenki od bijeloga sinapa (goručice)

Priprema
1.
Sjemenke od lana i bijeloga sinapa (goručice), staviti u mlin za kafu ili choper i usitniti u prah.
2.
Iscijediti sok od povećeg limuna.
3.
U teglu sa medom, umiješati sok od iscijeđenog limuna i dobro umiješati da se med malo razrijedi.
4.
U ovako razrijeđeni med, dodajte mljevene ljekovite začine i žlicom sve dobro izmiješajte u jednoličnu smjesu.
5.
Poklopite i stavite u frižider.
6.
Konzumirati 3×1 žličicu na dan za djecu i 3×1 žlicu za odrasle.
Zbog sadržaja limuna, smjesa se mora držati u frižideru.
Ja ovaj prirodni lijek – slatkiš koristim uvijek kad osjetim da me grlo počinje grebat …. a da nepričam za moju bližu i dalju familiju i prijatelje koji mi zimskim danima počnu kucati na vrata … za receptek naravno :)))
P.S.Neznam u koju bih ga kategoriju smjestila, pa sam izabrala deserte zato što mi ništa drugo nije čak ni blizu ♥♥♥♥♥
Posluživanje
Ovaj receptić mi je dala prije 12 godina , moja draga prijateljica koja inače radi u apoteci. Bilo joj je žao moje tada još male djevojčice, koja je jedva disala i mučila se sa iskašljavanjem, a nikakav sirup koji su nam davali, nije pomogao … probaj, ovo je od moje bake … i hvala noj i njenoj baki puno i dan danas.

http://www.coolinarika.com/


EmoticonEmoticon