subota, 6. siječnja 2018.

MAJKA NE PRIČA SA MNOM MESECIMA...

Majka ne priča sa mnom mesecima. Što je uobičajeno za nju, pošto se stalno svađa sa svima iz familije. Otišla je pre 18 godina u inostranstvo i od tada gleda na nas kao na niža bića. Za moj rođendan su me zvale sve tetke redom da vide da li mi je majka čestitala.
A kad su čule da nije, svaka mi je samo kazala: “A dobro, sine, ne nerviraj se, znaš da je ona takva.” I otac mi je isto rekao, jer nema tu više ništa drugo i pametno da se kaže, ali videlo se da se potresao više i od mene. Danas sam otišla do njene kuće ovde u Srbiji, dok ona nije tu, da bih odnela poklon koji sam joj još odavno namenila. Nisam ostavila poruku, nije ni bitno da zna od koga je, verovatno i nema pojma da još uvek imam ključ, već hoću da vidi da je nekome još stalo.
Svi mi kažu da batalim jer je ceo život užasna prema svima i neće umeti to da ceni. Verujem da su u pravu, nažalost, ali ipak negde duboko u srcu gajim nadu da će bar jedan put u životu uspeti nečemu da se obraduje.
komicnistatusi.rs


EmoticonEmoticon