petak, 1. siječnja 2016.

ISPOVIJESTI: Pre nekoliko dana pozvala me devojka na slavu... + Sigurna sam da nema pravde i karme na ovom svetu...



Pre nekoliko dana pozvala me devojka na slavu, jer je njena keva htela da me upozna. Odem  ja kod nje, zvonim na vrata, otvara mi devojka… odemo mi u dnevnom boravku, kad njena keva lepša od ćerke. Zaljubio sam se na prvom pogledu. Ustaje ona i predstavlja mi se, krenula da me poljubi u obraz a ja smele sa osmehom poljubim je skoro da sam joj dodurnuo usne.
Za vreme rucka dok nas usluzivala neprekidno sam je odmeravao i gledao u njenu zadnjicu… kada sam otisao do klozeta iz korpe za vesa uzeo sam njene gacice i strpao ih u dzep. i sad cesto ih mirisem… i planiram nesto vrlo ozbiljno sa njenom kevom ako je to moguce.

Ispovest2: 
Sigurna sam da nema pravde i karme na ovom svetu. Moja mama je bila toliko dobar čovek, volela je svim srcem, hranila i udomljavala životinje, njeni štićenici iz doma za nezbrinutu decu su je grlili na ulici, zvali za rođendan i praznike, govorili mi da im je život promenila njena ljubav (nažalost, taj posao je morala da napusti za vreme inflacije jer je bila samohrani roditelj, u domu nije bilo plate, pa se godinama mučila kod privatnika…). Borila se kao lavica kroz život, zadržala optimizam i dobru dušu, bila najbolja majka koja se zamisliti može, i umrla u 53. od raka. Taman sam završila faks i počela da radim, taman da dođe vreme da ja nju tetošim i da ona malo uživa.
komicnistatusi.rs


EmoticonEmoticon