petak, 1. siječnja 2016.

ISPOVIJEST: DJEVOJKA KOJU SAM VOLIO OSTAVILA ME..

+

Devojka koju sam voleo ostavila me je i otišla sa drugim. Poznavajući dobro njen život, znao sam gde obično izlazi. Kako bih joj se osvetio, dogovorim se sa frendom da je pratimo jedne noći. Pratili mi nju do jednog kafica, auto je ostavila ispred, odvili smo joj šrafove na točkovima i ostavili samo po jedan na svakom točku. Sutradan čujem ja od jednog druga koji je dobro poznaje, rekla mu je kako joj prednji točak ispao u krivini. Ona je inače dobro, samo joj auto sjeban skroz. Pi*ka joj materina, želim joj sve najgore.

Ispovest2: 
Kao mala uzela sam tatinu penu za brijanje i napravila sebi “bradu” misleći da ću da zasmejem oca, a on me samo hladnokrvno pogledao i odbrusio mi da ću ujutru da se probudim sa pravom bradom.
E, ljudi moji, nikad u životu nisam bila uplašenija nego tada, ni sama ne znam kako sam dočekala jutro da vidim jel mi stvarno porasla brada. Nikada više nisam pipnula njegove stvari bez pitanja…
Izvor: komicnistatusi.rs


EmoticonEmoticon