srijeda, 6. siječnja 2016.

MOJ MUŽ JE NAKON ŠTO SAM SE PRVI PUT PORODILA POSTAO JOŠ BOLJI...

tuga

Moj muž je nakon što sam se prvi put porodila postao još bolji, ako je to bilo moguće, bebu i mene je držao kao malo vode na dlanu, ništa mu nije bilo teško.. Međutim, kad sam se prije 3 god. drugi put porodila, ostala sam mjesec dana u bolnici jer je porođaj bio težak, ni sama ne znam kako sam se spasila..

Da skratim, posle dolaska kući bebe i mene, on je zamrzio naše rođeno dijete. Isprva mi nije bilo jasno što, ali mi je jednom u svađi rekao da me to djete zamalo ubilo i da ne može to da mu oprosti.

Nisam vjerovala kad sam čula. Evo nakon tri godine, jedno dijete ima najboljeg oca na svijetu, drugo kao da ga i nema.

Svaki dan plačem, on ne želi ni da priča o tome..

Ne mogu više ovo izdržat.


EmoticonEmoticon