srijeda, 6. siječnja 2016.

IMAM DEVOJKU KOJOJ JE SVE PROBLEM I SVE JOJ SMETA...

11

Imam devojku kojoj je sve problem. Pre četiri godine smo počeli vezu, trebao sam ići u inostranstvo radit, ali se ona molila da ne odem jer bi to značilo kraj. Pre dve godine joj počeo smetati i moj izgled, krenuo u teretanu, ajde da joj ugodim. Sad joj smeta moj posao, želi da idem u inostranstvo, kaže da nisam dovoljno ambiciozan za nju. Smeta joj što nemam svoj auto. Ona ide na fax i samo priča kako će sa svojom diplomom daleko dogurat. Kad kažem da za nešto nemam para odmah kreću priče o mom poslu. Počinje me gušiti i ne osećam se nimalo lagodno u vezi, ponajviše zbog činjenice da u međuvremenu imam i dve prijateljice s kojim razgovaram o ovome i one mi sve mede. Za njih je moj izgled savršen, moj posao sasvim OK, ja sam za njih netko za poželiti. Stalno mi govore da ju ostavim i da si za tri dana mogu naći novu devojku i da bi one prve bile sa mnom. Sve više razmšiljam o prekidu. Želim curu koja me poštuje ovakvog, a ne neku koja želi napraviti savršenstvo za hvalisanje okolo.


EmoticonEmoticon