subota, 2. siječnja 2016.

ISPOVIJEST: Dečko me je ostavio i nakon toga sam mnogo patila...



Dečko me je ostavio i nakon toga sam mnogo patila nisam mogla da ga zaboravim. Onda sam otišla kod vračare i raznim ritualima pokušavala da vratim njegovu ljubav…  Šunjala sam se kasno noću oko zgrade bivšeg dečka zakopavajući amajliju i bacala svetu vodicu na ulice kojima je prolazio, po nagovoru vračare, kako bih ga vratila. Sebe nisam nikad smatrala lakovernom osobom. Uvek sam čvrsto stajala na zemlji, sa jasnim pogledom u budućnost, želeći da imam sve kao i većina devojaka.
Radim, imam roditelje koji me podržavaju u svemu, prijatelje koji mi ulepšavaju dane. Ipak, u tom periodu nisam imala sreće u ljubavi. Tadašnji dečko i ja smo nakon par meseci veze raskinuli i to sam teško podnela, s obzirom da smo imali zajedničke planove o našoj budućnosti.Malo po malo, ja sam počela da se zadužujem, pa sam na kraju digla dva kredita iz banke, u vrednosti od po 2.000 evra. Na kraju, kada sam se prebrojala, prenerazila sam se jer je cifra i pored kredita dostigla i do 6.000 evra. Videla sam da je vrag odneo šalu, želela sam da prestanem sa svim tim. Dečko mi se nije vratio, ja sam ostala bez dinara a “vračara-prevarant” je nastavljala da me pelješi. Jednom prilikom sam joj pripretila da ću je tužiti zbog svega, iako sam bila svesna da sam u svemu tome ja najviše kriva, pretila mi je istom onom slikom mene i mog dečka koju sam joj dala. Još uvek mi odzvanjaju njene reči: „Kako sam ti pomogla, tako mogu i da ti odmognem.“ Još uvek ne znam čime mi je tačno pomogla ali sam se jako uplašila da može i nešto loše da mi uradi. Osvestila sam se od svega, na kraju me je bilo sramota od roditelja, prijatelja, i mene same.
Prestala sam da idem kod nje i da joj odgovaram na pozive, a na kraju je i ona odustala. Kredit i dan danas otplaćujem. Bivšeg dečka čujem s vremena na vreme (i to ne njenom zaslugom) jer želim da znam da li je dobro i da mu se ipak nije nešto loše desilo. Prijavila bih je, ali niko mi ne bi poverovao. Verujem i da bi me policija pitala. Sada sam u srećnoj vezi i znam da to nije od silnih magija već od čiste ljubavi mog dečka do kojeg mi je stalo. Ovom prilikom bih želela da poručim svima kojima možda padne ovakva ideja na pamet, da se uče na tuđim greškama, a konkretno na mojoj. Može papreno da košta a ništa dobro ne donosi.
komicnistatusi.rs


EmoticonEmoticon