utorak, 5. siječnja 2016.

U VEZI SAM SA 21. GODINU STARIJIM ČOVEKOM,OŽENJENIM I SA DVOJE DECE...



U vezi sam sa 21 godinu starijim covekom, ozenjenim i sa dvoje dece, iako odvaja mnogo vremena za mene i volimo se..
Sanjam o normalnoj vezi, bez skrivanja .. Mada je to danas veoma tesko…

Ispovest2: 
Jedna od lekcija koje sam naučila u životu,tj činjenica je da ne treba biti dobar prema ljudima.Ne vredi,niko dobrotu ne ceni.Niko ne vidi koliko ti ljudi u stvari vrede,već ih odbacuju od sebe,umesto da ih čuvaju,jer takvi su retki.Postoje ljudi koji bi za druge učinili sve,kojima je stalo do neke osobe,a da te osobe ne shvataju šta imaju pored sebe.
Najveća greška u životu jeste biti emotivan,jer sa takvim ljudima,bilo ko može da se poigrava.Svi smo mi na neki način emotivni,ali treba znati kada je potrebno prestati,shvatiti kako stoje stvari,i postati druga osoba za druge ljude,i ophoditi se prema njima,onako kako zaslužuju.Ne promenimo se mi,promene nas drugi ljudi.Više neću biti osoba koja sam nekada bila.
Izvor: komicnistatusi.rs


EmoticonEmoticon