nedjelja, 8. listopada 2017.

ŽELIM DA ŠTO VIŠE LJUDI ČUJE KAKVA JE GADURA MOJA BIVŠA DEVOJKA! ZATRUDNELA JE KADA ...


Želim da što više ljudi čuje kakva je gadura moja bivša devojka! ZATRUDNELA je kada smo imali 20 godina. Nije želela dete, dok sam ja bio spreman da ga odgajam. Odlučila je da rodi samo ako se ja, sam, budem starao o detetu. Ubrzo je ostavila i mene i našu ćerkicu. Podigao sam je uz pomoć svoje porodice, malenoj ništa ne fali. Sada ima 7 godina i za tih 7 godina majka ju je posetila 5 puta, na par sati. Ja sam se u međuvremenu oženio i moja žena i ćerka se odlično slažu i super su prihvatile jedna drugu.  Moja bivša, pošto se iživela, kako kaže i želi da se skrasi, došla je da mi traži dete nazad. Odbacila je na rođenju, za sedam godina ju je videla na par sati. Malena je juče uplakana mene i moju ženu molila da je ne damo “onoj teti što hoće da je odvede”. Mislim da mi najveća borba sledi. BOJIM SE


EmoticonEmoticon