četvrtak, 12. listopada 2017.

U BRAKU SAM 5 GODINA...


U braku sam 5 godina. Moj muž muž je nesposoban da mi napravi dete (sterilan je) Godinu dana smo svašta pokušavali, menjali poze, položaaje i ništa nije uspelo. Plašila sam se razvoda jer je tvrdio da je to do mene. Ja sam iz siromašne kuće a on je prebogat, i bojala sam se da me ne ostavi i da ne izgudim sve njegovo…. pored toga, lepa sam, zgodna i bila sam ubeđena da privlačim njegovog kuma. Onda sam omekšala u prisustvu našeg kuma, kako bi primetio da želim se*s sa njim. Nije prošlo par dana i spavala sam sa našim kumom, iskoristila sam priliku i napravio mi je dete. Onda sam mom mužiću saopštila dobru vest da sam zatrudnela.  A moj muž je bio presrećan i pozvao sve prijatelje, NAŠEG KUMIĆA NARAVNO. Proslavili smo to svi zajedno, a kumu ću zauzvrat uvek biti ljubavnica.
komicnistatusi.rs


EmoticonEmoticon