srijeda, 11. listopada 2017.

SIROČE SAM KOJE SU ODHRANILI BABA I DEDA. RODITELJE NIKADA NISAM UPOZNALA....


Siroče sam koje koje su odhranili baba i deda. Roditelje nikada nisam upoznala. Sa 16 godina sam počela da radim kao dadilja u jednoj imućnoj porodici. Oni su se odselili za Švirasku i dali iz sažaljenja ili nečeg drugog pozvali su me kod sebe u švicarsku da im čuvam drugo dijete koje su dobili. Sada imam 19 godina i mnogo sam se promjenila u odnosu na ono kakva sam bila prije 3 godine. Kada su na poslu potpuno zanemarujem njihovu djecu, ono zaključam ih u jednu sobu i uživam u danu, njihovim slatkišima i sokićima. Obožavam da probam odjeću gazdarice, šminku, BRAČNI KREVET i tako to… Sve to mi je probudilo želju da njena odjeća, njena šminka, njen krevet, ma SVE NJENO BUDE MOJE…Počela sam da spletkarim kako bi u njihov brak unijela nemir i razdor, a nadam se obzirom da sam mlada i lijepa da ću biti dobra utjeha za gazdu, barem u početku, utjeha koja će prerasti u jednu ozbiljnu, lijepu ljubavnu priču. Da li su moji snovi realni pokazati će vrijeme, samo se nadam da će i mene jednom da ogrije sunce…


EmoticonEmoticon