nedjelja, 15. listopada 2017.

LEPO IZGLEDAM ZGODNA SAM, RADIM U RADNJI ZA IZDAVANJE VENČANICA I DANAS JE UŠAO U RADNJU ZALJUBLJENI..


Lepo izgledam, zgodna sam, radim u radnji za izdavanje venčanica i danas je ušao u radnju zaljubljeni par od oko 30 godina. Dok je buduća mlada isprobavala venčanicu, njen suprug mi se nabacivao ja sam ga odbila i pokušala da ona to ne primeti,drugi dan je došao sam i započeo flert sa mnom, ja sam ceo razgovor snimila na telefonu i sad razmislja da pokažem njegovoj “ženi”.
ISPOVEST 2:
Bio je decembar. Sneg je počeo da pada. Pratio sam jednu devojku kući, iako se njoj to nije baš svidelo.Na rastanku sam je pitao kad se opet vidimo. Rekla mi je da se vidimo kad bude padao sneg u Sahari. Otrčao sam kući, uzeo tablu i napisao Sahara. Okačio je na kapiju, a onda je pozvao i tad smo se smuvali. Prošlo je više od 2 godine od tada.


EmoticonEmoticon